salvadore_xp
Son Etkinlik:
2 Aralık 2016 22:35
Katılım:
25 Kasım 2007
Mesajlar:
1.113
Beğenileri:
527
Ödül Puanları:
123
Doğum Günü:
25 Ağustos 1986 (Yaş: 30)
Yer:
İstanbul and Giresun
Meslek:
Öğrenci

Sayfayı Paylaş



Sponsor Linkler

salvadore_xp

Üye, 30, İstanbul and Giresun

salvadore_xp üyesinin en son etkinliği:
2 Aralık 2016 22:35
    1. snatcher
      snatcher
      genc arkadasim kolay gelsin, mstak kullandinmi bunu sorcaktim? cok kararsiz kaldim bu konuda yas 32.. kullandiysan etkilerini yazarmisin..
    2. byrappe
      byrappe
      Öncelikle merhaba hocam,
      hocam ben bu konuyu çok araştırdım ve en sonunda bodyforumda buldum http://www.bodyforumtr.com/vbforum/bel-kal-nl-ve-kal-t19709.html?p=216899 Þu konuda aradığım cevabı bulmuş gibiyim o cevabıda sen yazmıssın. Benim sorunum şu kalçalarım çok geniş yaşım daha 18 ama kalçalarım 101 cm ne kadar zayıf olsam bile o bölgeler çok kalın gözüküyor.. bu bende takıntı haline geldi psikolojim bozuldu neredeyse.. seni rahatsız etmemin sebebi senin konuda belirtmissin kalçaları küçültmek için bir ameliyat yapıyorlarmış galiba öblükleri törpülüyorlarmış. bu konu hakkında tam bir bilgi verebilirmisin bana.. Yardım edersen çok makbule geçer.. Teşekkürler.
    3. olee
      olee
      meraba salvadore atakan adlı kullanıcıya sakal formülünü özelden sordum yalnız 1 aydır filan online olmuyo sanırım sana kendi formülü verdiyse sen de bana yazabilirmisin şimdiden teşekkürler
    4. devolam
      devolam
      msn adresim devolam@hotmail.com
    5. devolam
      devolam
      dostum msn de falan görüşme imkanımız varmı?
    6. devolam
      devolam
      dostum engin bilgilerine ihtiyacım var senin gerçekten.foruma girmiyomusun.göreiyorum seni hiç?
    7. imladris
      imladris
      salvadore iyi günler. bugün eski bir mesajını okudum onla ilgili bir sorum olacaktı.mesajın şu şekildeydi:
      "Bir polikliniğe gideceksin. Hastaneye bile gitmene lüzum yok. Kan tahtili yapılabilen her yerde yağ ve kas oranına da bakabiliyorlar. Bizim evin 200 metre ilersine özel bir poliklinik açıldı. Üstelik devlet kapsamında kabul ediyorlar tahlil. Yani para vermenize bile gerek yok. Vizite ücreti olabilir bazı yerlerde. Tahlili yaptırıyorsunuz; bir süre sonra elinize bir kağıt tutuşturuyorlar. Ýstemediğiniz kadar bilgi var zaten o kağıtta... "
      bu testin adı nedir acaba bi kaç özel hastene ve polikliniği arayıp sordum yağ-kas oranımı ölçtürebilirmiyim diye. tabii santraldekiler tıbla fazla alakalı olmadığı için yardımcı olamadılar. eğer bu testin adını biliyorsan yada yönlendirebileceğin bi merkez varsa memnun olurum.ilgin için şimdiden teşekkürler
    8. arnoldd
      arnoldd
    9. kry86
      kry86
      sa abi zeytınyagı ıle ılgılı olan sayfada sakal formülü istediğin arkadaş attıysa formülü banada söler misin rica etsem pls
    10. trabzon61
      trabzon61
      ölçülern ne lan
    11. clubsilencio21
      clubsilencio21
      benim mailim iguney88@hotmail.com
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Hakkında

    Doğum Günü:
    25 Ağustos 1986 (Yaş: 30)
    Yer:
    İstanbul and Giresun
    Meslek:
    Öğrenci
    Boy:
    1.81
    Cinsiyet: