R10
Katılım:
16 Ağustos 2011
Mesajlar:
928
Beğenileri:
1.305
Ödül Puanları:
0

Sayfayı Paylaş



Sponsor Linkler

    1. blacklion
      blacklion
      slm müsayitsen resimler bölümünden bana yorum yapmıştınız şimdi 4 ay bitti gelişim sence nasıl değerlendirirmisin. fotoğraflar kısmında( 4 ay bitti öncesi ve sonrası) başlık altında
    2. ZeusS_
      ZeusS_
      Tavsiyelerin sayesinde Pazularda tepelenme görmeye başladım ;) Sağolasın aga Allah razı olsun ;)
    3. ineedpower
      ineedpower
      sa abicim o konunun altına yazdıgın yazıların altında fenerbahçe filan bişeyler yazıyor ya onu nasıl yapıyoruz yardımcı olur musun
    4. ruzgar_onur
      ruzgar_onur
      progman hakkındaki görüşünü söylermisin
    5. wolcady
      wolcady
      açtığım konuya mesaj yazdığınız için öncelikle saolun evet 4 gün üstünde çalışabilcek vaktim yok ben kuleli askeri lisesinde okuyorum aslında beden eğitimine dersine giren bütün komutanların vg geçmişi var hatta çok ii bir geçmişleri var onlardan bilgi alıyorum yeterince ama bazı sorunları birden fazla kişinin düşüncesiyle çözmek iidr die düşündüm.4 günün üstünde çalışma imkanım yok oda pazartesi perşembe arası aslında vücudum kötü değil hatta ii bile denebilir 37 cm sağ kolum solum 36 119 cm omuz ölçüm var ama bel ölçüm pek ii denecek seviyede değil hatta berbat :D onu düzeltmek istiyorum o yüzden kardiyo yapıyorum ama çok ağır tempolara gittiğim kamplardan alışığım o yüzden bu çok zor olmuyor aslında cumartesi ve pazar kardiyo yapabilirim . programımı o şekilde ayarlasam sizce daha mı ii olur bide kardiyo gerçekten bana gözle görülcek kadar bir kas kaybına sebep olurmu ? biraz başınızı ağrıttım :D kusura bakmayın şimdiden teşekkürler :D
    6. R10
      R10
      doğru beslenme ile. ton balığı, tavuk, yumurta, kırmızı et bunlar kesinlikle ve kesinlikle olacak. günde en az 5 öğün yemek gerekli bir de. yatmadan yaklaşık 1 saat önce ve ya yatmadan hemen önce epey bir süt içerim ya da süt ürünleri tüketirim. kazein önemli sonuçta. bir de idman öncesi-sonrası için toz yerine geçecek türden ürünleri tüketmeye çalışırım. biraz genel bir açıklama bu tabi, işin diğer yarısı ise idman tekniklerinde gizli. mesela kollarımı daha hızlı kalınlaştırabilmek için daha çok triceps çalıştım. bicepsi çoğunlukla haftada 1 çalıştırdım sırt gününden hariç. buna ek olarak genel testo artışı için bol bol bacak çalıştım onu söyleyebilirim.
    7. FuzuLi
      FuzuLi
    8. lordmarvel
      lordmarvel
      Tamam o zaman. Ben onu forumda öğrenmedim ama diğer şeyleri forumdan öğrendim tabiki. :D
    9. lordmarvel
      lordmarvel
      Neden bana öyle yazdığını anlayamadım. Alay mı ettin takdir mi ettin anlaşılmıyor valla :D
    10. Coentrao
    11. Coentrao
      Coentrao
      justdoit in futbol konusunun altına yaptıgım yoruma bakıp bir seyler önerebilirsen sevinirim
    12. bravehearts
    13. Serce19
      Serce19
      Öncelikle Merhaba abi :) Bende Boksla uğraşıyorum demişsin benim açtıgım bi konuda.Bende boksörüm ve ciddi hedeflerim var bu konuda.Benim Bi sorum olucak sana.Ben günde çift antreman yapıyorum ve cok fazla protein kaybım oluyo.Ağırlık idmanlarıma sık sık ara veriyorum tam üstüne düşmüyorum ağırlık idmanı hakkında.Genelde normal idmanlarımda cok üstüne düşüyorum ve çok çalışıyorum 2 saat kadar.Boks idmanınıda biliyosundur zaten nekadar efor sarfedildiği hakkında.Benim SOrum : whey protein %100 kullanmalımıyım ? normal idmanlarımdada kas gelişimi meydana geliyo .Ağırlık Koyarak Sit-Up (Mekik) ip kardiyo,Þınav Ağırlıklı Bar-fix kum torbası gibi.Whey protein işime yararmı ? Kullanmalımıyım sence ? Teşekkürler :)

      Not:creatin monohidrat kullanıyorum kreatini kesmelimiyim ? Boy 1.79 kilo 74 Girilecek kilo (69 welterweit) Süre:4 Ay
    14. rugger
      rugger
      merhaba R10...yazdığın hareketleri uygulayacağım ama set ve tekrar sayılarına değinmemişsin?nasıl girsem acaba önerin var mı?
    15. enis01
      enis01
      msn ardresınde su x.x.dealt_korkusuz@hotmail.com
    16. enis01
      enis01
      selam bana bir program cıkarabılırmısın resımlerımı gordun ona gore haftafa uc gun gıdıyorum ben kullandıgım proteınler whey proteın kreatın glutamın bunları kullanıyorum sımdıılık yanı dıyecegım bana gore program yazarmısın sevınırım
    17. haileselassie
      haileselassie
      Merhabalar kardeş ,ben yeni başladım sayılır bu spora.Beslenme ile ilgili birkaç fikrini alabilir miyim müsaitsen. Mail adresim haileselassie@windowslive.com eklersen sevinirim
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:

    İmza Ayarları

    Fenerbahçe...

    arkadaşlar supplement kullanmam, bilinçsizce kullanıldığı için de karşıyımdır. normal beslenme ve antrenman teknikleri dışında tavsiye istemeyin. kişiye özel program da hazırlayamam. öncelikle forumu araştırın, kendinize bir taslak çıkarın. sonrasında bir eksiğiniz var ise yardımcı olayım...

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html bu linkte herkese yetecek kadar, her konudan bilgi mevcut, araştırmasını bilin...

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/unutulan-kas-gruplar-t42794.html bu linki okumadan vgye başlamayın...

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/sadece-v-cut-rl-ile-t41984.html?t=41984 sadece vücut ağırlığınızla yapabileceğiniz bolca hareket

    [SIGPIC][/SIGPIC]​