Pump Forever
Son Etkinlik:
17 Mayıs 2007
Katılım:
30 Ocak 2006
Mesajlar:
990
Beğenileri:
437
Ödül Puanları:
0

Sayfayı Paylaş



Sponsor Linkler

Pump Forever

Özel Üye, Istanbul

Pump Forever üyesinin en son etkinliği:
17 Mayıs 2007
    1. SerkanTurhan
      SerkanTurhan
      Aşağıdaki mesajını gördüm bu konuda ciddimisiniz ??


      1 tane asprin 1 efedrin 1 tane 320 mg iceren enerji icecegi ( redbull degil, red dragon veye Deep oneririm) icin.. yarım saat bekleyin...
      sonra 10 numara son derece hardcore bi antreman yapabileceksiniz..
      bol yag yakımı bol enerji bol performans
    2. PengPeng
      PengPeng
      merhaba pump , aranıza yenı katılıyorum cogu konuda bılgın oldugunu gordum ve senden onerı almak ıstedım umarım yardımcı olursun.3 aydır body yapıyrum amacım hacım degıl fıt bır vucud ve kasların belırgın olması. bu nedenle uygulaıdıgım bır dıyet var;
      Sabah(08.30:09.00):2 dılım kepeklı ekmek,2 haslanmıs yumurta,domates,salatalık ve cay
      2 saat sonra:1 adet elma ve 3-4 adet badem
      Öğlen:1 porsıyon tavuk gogsu ızagarada,salata veya pıyaz seklınde karısım
      2 saat sonra:1 adet elma ve 4-5 adet badem veya cevız
      Akşam:1 porsıyon tavuk veya balık veya ton balıgı konservesı + herhangı bır baklagıll yemegı(ekmek yok)
      ve en son: Yatmadan önce 1 bardak lıght sut veya 2 adet haslanmıs yumurta beyazı
      20 gundur bu dıyete uyuyorm ve kılom 68den 65 e dustu boyumda 1.75 ama hala gobek ve bel bolgesınde yaglanmalar mevcut,ozellıkle oturdugum zamanlarda sarkmalardan dolayı rahatsızım.Acaba uyguladıgım dıyet yeterlı mı,cardıoya baslamayı dusunuyorum sızce baslamalımıyım? boy:1.75 kılo:65
    3. DEXONİA
      DEXONİA
      bu arkadaş nereye gitti ya
    4. selim4141
      selim4141
      SevgiLi pump Forever önceLikLe seLamLar
      Maddi durumumuz iyi oLmadıgı icin iyi bi spor saLonuna qidemiyorum beLediyenin açtıgı spor saLonuna gidiorum maLesef orada hocamız yok sitemizde araştırma yaptım ama sizede danışmak isedigim yaptıgım programı
      ßu arada yaşım 18 boyum 1.82 kiLom 76

      ßench press 3x8 ağırLık arttırarak
      ßutter fLy 3x8 ağırLık arttırarak
      inchLine press 3x8 ağırLık arttırarak
      dumbell fLy 3x8 ağırLık arttırarak

      göğüs programımda 1 hafta d.fLy diğer hafta inc d.press uyguLuyorum değerLi hocam
      Sizce programım nasıL yorumunuzu aLmak istiyorum
      ßir eksiği warmı yada şu hareketi de ekLe dediğiniz bir yer?
      Þimdiden cok teşekkürLer Allah razı oLsun
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Hakkında

    İmza Ayarları

    "Back" - Ronnie "Legs" - Jay "Chest&Waist"- Arnold "ABS"- Dexter "Bicepts" -Dorian "Tricepts" - Kevin "Shoulders" - Markus "Face & smile" - Günter