Jesus
Son Etkinlik:
24 Şubat 2016
Katılım:
3 Nisan 2012
Mesajlar:
171
Beğenileri:
93
Ödül Puanları:
38
Cinsiyet:
Bay
Web Sitesi:
Meslek:
Web Tasarım

Sayfayı Paylaş



Sponsor Linkler

Jesus

Üye, Bay

Sabır ve disiplin 13 Aralık 2013

Jesus üyesinin en son etkinliği:
24 Şubat 2016
    1. Jesus
      Jesus
      Sabır ve disiplin
    2. ahmetsamett
      ahmetsamett
      nasıl ulaşabılırım bı sorum var
    3. onur350
      onur350
      S.a. kardeş. forumda yeniyim aslında belirli aralıklarla toplasan 5 ay bb yaptım 1 sene öncesine kadar ama pek bi gelişme kaydettiğmi söliyemem.
      1.80 boyundayım kilomda 85. özellikle bel bölgemde boşlukların olduğu kısımda ciddi şekilde yağlanmalar mevcut ilk hedefim bel ve karın bölgesindeki yağları eritmek. bu konuda görüşün varsa yardımcı olursan çok makbule geçicek.
    4. Fallen
      Fallen
      Selam kardeşim. Fotoğraflarını falan gördüm ve yardım isteyeyim dedim :) Þu an boyum 175 ve kilom 78. Kollarım ve bacaklarım ince ancak göbeğim var ama yuvarlak değil, yani dümdüz ancak yinede var ve oldukça yumuşak istediğim şekle sokabiliyorum :) Sence nasıl şu okullar açılana kadar bu göbekten kurtulabilirim? Yardımcı olursan çok sevinirim :)
    5. ostopus
      ostopus
      Kardeş selam 30 kilo verdiğin fotoğrafları gördüm.Gerçekten tebrikler . Bende 14 yaşında 18 kilo vermiştim . ÞÝmdi yaklaşık 6-7 kilo fazlam var. Ve spor bulamıyorum . Öyle salon imkanım yok . Koşu falan yapıyorum . Önerin varmı ?
    6. foy_03
      foy_03
      selamün aleyküm kardeşim boyum 177-180 arası tam olarak bilmiyorum kilom 80 fakat 80den falza gösteriyorum spora başladım 1 hafta oldu geçen yaz 97 kiloydum 80 düştüm (sporsuz) o yüzden vüdut sarkık yanlarda simit diye tabir edilen yağlanmalar ve gögüs bölgem özellikle çok itici geliyor bana demişsin 2 ayda toparladım neler yaptın bi anlatır mısın hangi hareketler özellikle gögüs bölgesine iyi geliyor cevaplarsan sevinirim
    7. akheron
      akheron
      selamün aleyküm kardesim benim boyum 1,82 kilom 108 felan dıştan kilomu fazla göstermiyorm bi ara 90 kilodaydım ama bi kaç aksilikler oldu ve kendimi eve kapamak zornda kaldım 108 kiloya çıktım ve bian önce bu kiloları vermek istyorm bana yardımcı olrmusun ve koşu bandımda var evmde
    8. cihan2012
      cihan2012
      usta 116 kiloyum 1.83 boyum var her sporu yaptım olmuyor programın nedir neler yaptın yemek olsun spor olsun
    9. hasim301
      hasim301
      sa kardeş forumda gördum mesajını kilolarını kaç ayda verdin benm 15 kilo fazlam var ve önerecegın diyet falan varmı ?
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Bay
    Web Sitesi:
    http://www.bilgilendirir.com
    Meslek:
    Web Tasarım
    Boy:
    1.77
    Cinsiyet:
    • Bay
    web ve seo uzmanı

    İmza Ayarları