D.Wolf
Son Etkinlik:
22 Eylül 2016
Katılım:
19 Ocak 2008
Mesajlar:
1.306
Beğenileri:
2.179
Ödül Puanları:
123
Yer:
istanbul

Sayfayı Paylaş



Sponsor Linkler

D.Wolf

Üye, istanbul

D.Wolf üyesinin en son etkinliği:
22 Eylül 2016
    1. plajyolu.41
      plajyolu.41
      Abi benim gogus problemim var sekilli duruyor ama hacimsiz ne yapsam sismiyor. istersen fotografta atabilirim. Yardimci olursan sevinirim. 7 aydir yapiyorum boy 178 kilo 61 yas 17 ilk basladigimda 48 kgdim
    2. heptata61
      heptata61
      abi ben 185 boyunda 73 kilo geniş omuzlu fakat gögüs hacmi olarak omuzlarımın ve kanatlarımın yanında esamesi okunmayacak bir anatomiye sahibim.Göğüs hacmimi arttırmak istiyorum fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum.Engin bilgilerinize sığınıyorum.Saygılarımla...
    3. yenibilgi
      yenibilgi
      hocam merhaba 7 aydır bb yapıyorum artık program değiştirmeliyim bir kaç fotoğrafımı yollasam yardımcı olabilirmisiniz?
    4. nesmez
      nesmez
      Merhabalar fitness ve termojenik yağ yakıcılarla ilgili brkaç şey sormak istiyorum yardımcı olabilir misiniz?
    5. ByEagle
      ByEagle
      merhaba hocam forumdaki bi konuda üst göğüs için decline push ups önermişsiniz ama bu hareketi ben aylardır yapıyorum fakat üst göğüsüm şişmedi alt göğüsüm aşırı şişik üst göğüs boş decline push ups için belli bir yükseklik sözkonusu mu ?
    6. Ramirez
      Ramirez
      hocam sizin cla hakkındaki yazınızı okudum ve likit carnitin ile birlikte kullanmayı düşünüyorum bana bikaç tavsiye verirmisiniz, 4 aydır yoğun cardio ile 15 kilo verdim bi kutuda termojenik yağ yakıcı kullandım şimdi bitti bunları denemeyi düşünüyorum yardım lütfen
    7. muract26
      muract26
      doktor wolf yaşım 16 boyum 1.70 kilom 74. Ben hem yağlarımı yakıp 65 kiloya düşmek hemde kas yapmak istiyorum şu an kas aşamasında başlangıçtayım.bana diyet programı,hareket tavsiyeleri ne yapmam gerek neler önerirsin ?? Mesaj atarsan iyi olur kardesim
    8. benchpress23
      benchpress23
    9. R10
      R10
      idman sonrası üzüm suyu içmek-içmemek konusundaki mesajlarından ötürü teşekkürler, bu forumdaki sayılı "üst düzey" kullanıcıdan birisin.
    10. D.Wolf
      D.Wolf
      ON Whey(2lbs)
    11. Yusuf~~
      Yusuf~~
      Merhabalar

      Hocam 70 tl param var protein tozu alacağım hangi marka almamı önerirsiniz ? (1 yildir bb yapiyorum)
    12. D.Wolf
      D.Wolf
      Bir sistem sürekli uygulanmaz her zaman, farklı şekillerde, farklı tempolarda ve belli periyotlarda kullanılır. Kas gelişiminin maksimum düzeyde amaçlandıgı zamanlar alınan beslenme ölçütlerine göre 5-7 tekrar veya daha farklı bir sistem uygulanır. Her okudugunuzu hep öyle olması gerekiyormuş gibi görmemelisiniz. Binlerce sistem oluşturulabilir. Bu sadece tavsiye edilen yöntemlerden bir tanesi.
    13. ASLAN05
      ASLAN05
      merhaba hocam bir makalenizde 5-7 tekrar aralığının hacim yapmak iyi olduğu yazıyordu.Bende bu görüşteyim ama hala anlayamadığım birşey var neden bütün mr olympialar 10-12 tekrar yapıyor jay cutler, ronnie coleman, phil heath ve diğerleri böyle çalışıyor.neden böyle çalışıyorlar sonuçta adamlar mr olympia sizden benden daha çok şey bilir gibi geliyo sizin bu konudaki görüşünüzü almak istedim

      şimdiden teşekkürler.....
    14. kemaldonado
      kemaldonado
      merhaba bende huni göğüs yapısı var ama ileri değil sadece ortada iman tahtası denilen yer bos.bu durumda acaba bu durumu da göz önüne alarak bana bi göğüs programı yazabilir misiniz?
      yani benim istediğim yanlardaki 2 göğsü birleştirmek yardımcı olursanız cok sevinirim tesekkürler
    15. malaz12
      malaz12
      hocam amino asit baslıklarına bazı sorular sordum lütfen cevaplarmısınız kim hiç bir şey yazmıyor
    16. uqur45
      uqur45
      sa steroids kullandınız mı dıye merak ettım cvp verırsenız ıyı olur o kadar hacım kolay deıl cunkuı
    17. snge
      snge
      ben dambıl almak istiyorum ama takma çıkarmalı olmıycak birde demir olursa iyi olur. internetten alınabilicek ve sizin tavsiye ettiğiniz bi link verirseniz çok iyi olur
    18. Dexter35
      Dexter35
      Merhabalar.. Bende dik durma-duruş bozuklugu sorunu bulunmakta ( Kamburumsu ).. 20 yaşındayım ve 182 boyundayım .. Kilom 73 civarında ama çok zayıf görünüyorum .. Þuan dumbell ile evde ufak tefek çalışmalar yapmaktayım .. Size sorum dik durmam için ne gibi egzersizler yapmalıyım ? sanırım sırt kaslarımda bir tembellik var. Lise zamanında bilgisayar başında çok vakit geçirmiştim o zamanlar baş gösterdi bu problem.. Þuan Üni.ye gidiyorum ve 1.5 ay sonra bitecek o zaman salona başlayacagım. Evde çalışmam için önerilerinizi bekliyorum, şimdiden çok çok teşekkürler. Ýnanın cevabınız çok önemli benim için.
    19. atlav
      atlav
      kurt ağabey
      bir sorum var.yanıtlarsan sevinirim.2 yıldır 12*12 çalışıyom.3 gün arayla.bir milim bile gelişmedi.Bu spora olan inancımı yitirmek üzereyim.Kısa sürede kitle için tavsiyelerinin nedir?saygılar...
    20. Tüysiklet
      Tüysiklet
      merhaba,
      sizin bir mesajınızda görmüştüm yanılmıyorsam.
      ben 1.71 cm boyunda ve 90 kg ağırlığında olan bir bayanım.
      benim durumumdaki bir bayana pilates önerir misiniz incelmek için?
      yoksa şişmanken pilates yapmak inceltmek yerine ters etkiler mi yapar?
      teşekkürler.
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Hakkında

    Yer:
    istanbul
    Cinsiyet:

    İmza Ayarları

    [FONT=Arial, Helvetica][FONT=Times New Roman,Times,serif]
    [/FONT]
    [/FONT]